top of page
תמונה למאמר - כרטיסי ביקור דיגיטלי.jpg

כרטיס ביקור דיגיטלי למעצב/ת גרפית: הכרטיס שימנף לך את העסק!

מעצב/ת גרפית ועדיין אין לך כרטיס ביקור דיגיטלי? הגעת למקום הנכון! את צריכה כרטיס ביקור דיגיטלי שאותו תוכלי להעביר לכל הלקוחות שלך בצ'אט! כרטיס ביקור דיגיטלי ירחיב לך את מעגל הלקוחות ויעניק לך את האפשרות להראות מומחית ומקצועית בתחומך.


לא משנה אם את מעצבת גרפית מתחילה, או שאת מעצבת גרפית מנוסה שפועלת בתחום כבר שנים – המתחרים שלך כבר מזמן עברו לשימוש בכרטיסי ביקור דיגיטליים, והגיע גם הזמן שלך להתקדם אל עבר הטכנולוגיה החדשנית! את כרטיס הביקור הדיגיטלי תוכלי להעביר בקלות בהתכתבויות הצ'אטים מה שעשוי להגדיל את מעגל הלקוחות בעסק שלך במהירות רבה.



מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי?

כל בעל עסק מכיר את כרטיסי הביקור הסטנדרטיים שהיו מדפיסים אותם על נייר איכותי עם סמל הלוגו, דרכי התקשרות ושירותי בית העסק – כיום כרטיסי ביקור רגילים נשארו נחלת העבר, לעומת זאת, כרטיס ביקור דיגיטלי זהו הטרנד העכשווי שמגיע בצורה אלקטרונית כאתר נחיתה. רק, שבכרטיס ביקור שלכן יופיעו פרטי הקשר הנבחרים שניתן ללחוץ עליהם ולעבור לדפי הפייסבוק והאינסטגרם או לדואר האלקטרוני בכדי לשלוח לכם הודעה.


כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כרטיס אלקטרוני פעיל! ובמידה ותרצו לצרף כפתור ניווט לסטודיו שלכן – אתן לגמרי יכולות לעשות זאת!


אילו דברים מיוחדים מכיל כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי למעצבת גרפית לא חייב להכיל רק את פרטי הקשר, אלא, שניתן לצרף אליו תיק עבודות נבחרות, מידע אודות השירות שלכן והמלצות של לקוחות שעבדו איתכן ויכולים לתרום לתדמית העסקית שלכן!


הייחודיות שטמונה בכרטיס ביקור דיגיטלי למעצבת גרפית, היא שהוא מועבר בין מכרים וחברים, וככה בעצם מבלי להיות מודעים לכך, הפרטים שלכן יועברו לאנשים אחרים ותיווצר שרשרת פרסומית מתפקדת בצורה אורגנית מבלי שתצטרכו להוציא עליה עוד כסף.


כרטיס הביקור הדיגיטלי חסכון בזמן יקר וכסף

אם בעבר, כל בעל עסק היה חייב להדפיס כרטיסי ביקור ללקוחות שלו, הרי שהיום ניתן לשלוח את הכרטיס ביקור הדיגיטלי ביתר קלות, ובכך להימנע מהדפסות מרובות שלא רק ישמרו על הסביבה, אלא גם, יחסכו לכם הוצאה כספית גדולה וזמן יקר, הודות לעובדה שאת הכרטיס הדיגיטלי ניתן להעביר בקלות לאחר סיום כל שיחה, ואין צורך בהכרח להיפגש עם הלקוחות באופן פיזי. את כרטיס הביקור הדיגיטלי אתן תבנו פעם אחת ואז תוכלו להעביר אותו במשך שנים ארוכות בין הלקוחות שלכן.


במידה ותהיו מעוניינות לבצע שינוי בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכן – גם לדבר הזה יש פתרון טכנולוגי מתקדם! ובשונה מהכרטיסים הסטנדרטיים שהייתן רגילות אליהן - במידה ופרטי הקשר עודכנו מחדש, הייתן חייבות להדפיס כרטיסי ביקור חדשים ולחלק אותם לכל לקוחותינו, הרי שעם כרטיס ביקור דיגיטלי למעצבת גרפית – החיים שלכן יהיו פשוטים הרבה יותר!


ברגע שתחליטו לעדכן את הפרטים בכרטיס הביקור הדיגיטלי, כל הלקוחות החדשים והוותיקים יעודכנו באופן אוטומטי בשינויים שבוצעו בכרטיס הביקור הדיגיטלי החכם שלכן.


לפרטים נוספים אודות כרטיס ביקור דיגיטלי למעצבת גרפית התקשרו אלינו עוד היום *6106 ונציגינו ישמחו לעמוד לרשותכם!

bottom of page