top of page
תמונה למאמר - כרטיסי ביקור דיגיטלי.jpg

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי וכיצד הוא יכול לקדם את העסק שלכם?

חושבים לעשות כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק? הגעתם למקום הנכון! כרטיס ביקור דיגיטלי מהווה מעין "מיני אתר" אשר מכיל את כל פרטי העסק בצורה ידידותית, נגישה ובחזות מרשימה.

בעידן הדיגיטלי של ימינו שהולך וצובר תאוצה, כל עסק חייב להציג "נוכחות דיגיטלית". אם אתם לא משקיעים בדיגיטל, חשוב שתיקחו בחשבון, שגם אם העסק שלכם בעל פוטנציאל מאוד גבוה – הוא עלול לרדת לטמיון אם הוא לא בדיגיטל, מהסיבה הפשוטה שלא תהיה לו חשיפה בפני קהל היעד ולקוחות פוטנציאליים.


נוכחות דיגיטלית לעסק

תוכלו ליצור נוכחות דיגיטלית באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי או באמצעות אתר תדמית לעסק שלכם. תחשבו על זה רגע, כשאתם מחפשים שירות כלשהו מה אתם עושים בראש ובראשונה? מחפשים אותו בגוגל!

על מנת ליצור תדמית טובה ולהרשים את קהל היעד שלכם – חשוב שתצטיידו באתר תדמית לעסק או בכרטיס ביקור דיגיטלי מקצועי.


מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי?

זוכרים שבעבר היו כרטיסי ביקור מודפסים ומושקעים כאלה, שכל בעל עסק היה מוסר לידי לקוחות פוטנציאליים בסוף הפגישה? אז כרטיס ביקור דיגיטלי, מבוסס על אותו הרעיון רק בצורה מקוונת, כלומר בצורה דיגיטלית.

למעשה, כרטיס ביקור דיגיטלי נועד לייצג את העסק ולמשוך אליו עוד לקוחות פוטנציאליים. במקום שכרטיס הביקור יהיה מודפס על נייר כמו בדרך המסורתית, היום הוא נמצא באינטרנט וניתן לצפות בו דרך מחשב או טלפון נייד.

כרטיס הביקור הדיגיטלי יכול להכיל מידע רחב אודות העסק, וזאת בניגוד לכרטיס ביקור מודפס שהמקום לכתוב בו את פרטי העסק מוגבל מאוד, עקב גודלו הקטן.

כרטיס ביקור דיגיטלי אינו מגביל במקום, ניתן לכתוב בו בהרחבה אודות העסק ולהגדיל באופן משמעותי את החשיפה אליו.




הגיע הזמן לקידום דיגיטלי: אל תישארו מאחור!

בעידן הדיגיטלי שנמצא בהתפתחות מתמדת, אסור לכם, כבעלי עסק, להישאר מאחור! גם אתם חייבים להתקדם יחד עם החדשנות הטכנולוגית, על מנת שלא תישארו תקועים מאחור.


כיצד תחלקו את כרטיס הביקור הדיגיטלי ללקוחות שלכם?

על מנת לחלק את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם, כל שנדרש מכם לעשות הוא רק לשלוח לינק (קישור) לכרטיס הביקור שלכם. את הלינק תוכלו לשלוח דרך הודעות רגילות, הודעות וואטצאפ, דרך הפייסבוק או דרך המייל.

חשוב שתשמרו במקום נגיש את הלינק של כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם, כמו למשל: בקבוצה אישית שלכם בטלפון, במסך הבית או בדפדפן, בכדי שבכל פעם שתרצו לשלוח למישהו את כרטיס הביקור שלכם, תוכלו לעשות זאת בקלות ובמהירות.

כמו כן, ניתן לשמור את הלינק לכרטיס הביקור הדיגיטלי כקוד QR וליצור תמונה בגלריה. ואז כשתרצו לשלוח למישהו פשוט תצטרכו לפתוח את התמונה ולסרוק את קוד ה-QR באמצעות המצלמה, ולעבור לכרטיס ביקור דיגיטלי של העסק שלכם.

כרטיס ביקור דיגיטלי: שיווק דיגיטלי בקליק

אין ספק, שכרטיס ביקור דיגיטלי הוא נגיש, נוח והופך את תהליך השיווק הדיגיטלי לקליל הרבה יותר. גם במקרים שמיהרתם ויצאתם מהבית בלי הכרטיס הדיגיטלי המודפס שלכם, ופתאום פגשתם אדם שרציתם לעניין אותו בעסק שלכם – תוכלו לשלוף את הלינק מהטלפון ולשלוח לו את הקישור תוך כמה שניות.

עם כרטיס ביקור דיגיטלי, תוכלו להיות בראש שקט - הכרטיס הדיגיטלי יהיה זמין לכם בכל עת ותוכלו לחלק אותו למי שרק תרצו. וזאת מבלי להשקיע כסף נוסף על הדפסת כרטיסי הביקור. התשלום בגין כרטיס ביקור דיגיטלי הינו חד פעמי.


החלטתם להצטרף לחדשנות הדיגיטלית ולא להישאר מאחור? צרו איתנו קשר לפרטים נוספים: 02-999-70-86 ותגדילו את מעגל הלקוחות בעסק שלכם, בהצלחה!




bottom of page