top of page
תמונה למאמר - כרטיסי ביקור דיגיטלי.jpg

כרטיס ביקור דיגיטלי מחירים ועלויות

מעוניינים לצרף לבית העסק שלכם כרטיס ביקור דיגיטלי? רוצים לדעת מה המחיר של כרטיס ביקור דיגיטלי בסיסי לעסק? ומה משפיע על מחירו? כל התשובות בהמשך! ריכזנו עבורכם את כל המידע החשוב בנושא כרטיס ביקור דיגיטלי מחירים ועלויות.

העולם הטכנולוגי שצובר תאוצה חושף אותנו בפני אפשרויות טכנולוגיות מתקדמות שנועדו בכדי לעזור לנו לייעל את חיי היום יום שלנו.

אם בעבר, לכל בית עסק היה כרטיס ביקור סטנדרטי שהיה מודפס על פיסת נייר איכותית עם עיצוב מנצח, הרי שהיום, בתי עסקים רבים בוחרים לעשות את השימוש עם הכרטיס ביקור הדיגיטלי ויש לכך סיבה חשובה במיוחד – לא רק שהכרטיס הדיגיטלי נחשב לנוח יותר, אלא שגם, טמונים בו יתרונות רבים ומגוונים שכדאי ומומלץ להכיר אותם.


מה ההבדל בין כרטיס ביקור סטנדרטי לכרטיס ביקור דיגיטלי?

נתחיל בזאת, שכרטיס ביקור דיגיטלי הינו דף אינטרנטי מעוצב שמציג את שירותי בית העסק או שירותיו של אדם מסוים. בדרך כלל, על כרטיס ביקור סטנדרטי היו מופיעים פרטי יצירת הקשר עם בעל העסק.

לעומת זאת, בכרטיס ביקור דיגיטלי, אתם יכולים ללחוץ על כפתור "טלפון" ובאופן אוטומטי אתם תתקשרו לבית העסק, או שאם אתם תבחרו ללחוץ על הקישור לאתר העסקי, אתם תועברו באופן מיידי לאתר בית העסק.

כרטיס ביקור דיגיטלי סטנדרטי עם התמונה שלכם ועם קישורים של טלפון נייד, הפרופיל העסקי של פייסבוק ואינסטגרם וכן גם הקישור לאתר העסק, יעלה לכם בין 500-1000 ₪ עבור עלות הקמה.


מה משפיע על מחירו של הכרטיס ביקור הדיגיטלי?

הכל תלוי בכמות המידע שתרצו להכניס לכרטיס ביקור הדיגיטלי שלכם. אם מדובר בכרטיס ביקור דיגיטלי סטנדרטי שמופיעים בו שם בית העסק ופרטי יצירת הקשר שלכם, הרי שהמחיר יהיה נמוך יחסית ויסתכם בכמה מאות שקלים.

במקרה שבו תהיו מעוניינים להרחיב את הכרטיס ביקור הדיגיטלי שלכם ולהרחיב אודות בית העסק שלכם, לצרף קישור לתיק העבודות, תמונות ועוד – ייתכן שכרטיס הביקור הדיגיטלי יסתכם בעלות הקמה גבוהה יותר מהרגיל, וזאת משום שמדובר כבר בהקמת מיני אתר קטן אודות שירותי בית העסק שלכם.



אחסון כרטיס ביקור דיגיטלי

פרמטר נוסף וחשוב בעת הזמנת כרטיס ביקור דיגיטלי, הינו מיקום הכרטיס (וחשוב גם שתבינו שהאחסון משפיע על מחיר הכרטיס). אם יש לכם אתר אינטרנטי לבית העסק, הרי אתם יכולים לקשר את הכרטיס ביקור הדיגיטלי לאחסון האתר שלכם ובכך להימנע מתשלום יתר (על בסיס חודשי או שנתי).

במקרה שבו אין ברשותכם אתר אינטרנטי, תצטרכו לפנות לחברת אחסון ולרכוש אחסון עבור הכרטיס הדיגיטלי שלכם, כאשר מחירי האחסון מסתכמים בכמה מאות שקלים על בסיס שנתי.

חברות פרסום רבות מציעות ללקוחות שלהם שירותי שכירות לאחסון כרטיס ביקור דיגיטלי, כאשר היתרון בכך הוא שאתם לא תצטרכו להתעסק עם אחסון כרטיס הביקור הדיגיטלי, מצד שני, החיסרון הוא עלות השכירות המתמשכת לטווח ארוך, שבעצם קושר אתכם עם חברת הפרסום והתשלום עבור אחסון הכרטיס שלכם.

בסופו של דבר, כרטיס ביקור דיגיטלי נחשב לכדאי ומשתלם, זאת בעיקר בשל העובדה שכולנו מתניידים היום עם טלפונים חכמים, ואין לנו כבר את הצורך לסחוב איתנו כרטיסי ביקור רגילים.


bottom of page