top of page
תמונה למאמר - כרטיסי ביקור דיגיטלי.jpg

כי הגיע הזמן להתקדם לדיגיטל: כרטיס ביקור דיגיטלי לחשמלאים!

כי הגיע הזמן להתקדם לדיגיטל: כרטיס ביקור דיגיטלי לחשמלאים!

יצא לכם לשמוע על כרטיס ביקור דיגיטלי לחשמלאים? כרטיס הביקור השיווקי שהולך להצמיח לכם את בית העסק עם מגוון רחב של יתרונות בכרטיס אחד, כאשר היתרון הגדול ביותר בכרטיס החדש זה, שהוא לחלוטין דיגיטלי!


עם הכרטיס הדיגיטלי אתם לא צריכים לרדוף יותר אחר לקוחות ולהביא להם כרטיס ביקור מודפס, רק כדי שלמקרה הצורך יישארו ללקוחות פרטי ההתקשרות שלכם. עם כרטיס ביקור דיגיטלי לחשמלאים, החיים הופכים להיות לקלים ונוחים יותר!


אז, מהי התרומה של כרטיס ביקור הדיגיטלי לשיווק בית העסק ואילו פרטים אישיים מופיעים בכרטיס הביקור עצמו? ריכזנו עבורכם את המידע החשוב והרלוונטי - כל התשובות בהמשך! הישארו איתנו!



שיווק דיגיטלי: כרטיס ביקור דיגיטלי לחשמלאים!

אם אתם חשמלאים מוסמכים שרוצים לקבל לידים חמים ולצבור מאגר לקוחות נרחב יותר – הרי שכרטיס ביקור דיגיטלי לחשמלאים, זה בדיוק מה שאתם זקוקים לו!


דף אינטרנטי שמגיע בעיצוב של כרטיס ביקור עם התמונה שלכם ופרטי הקשר, כאשר ניתן בלחיצת כפתור אחת פשוטה לחייג אליכם ישירות לנייד, לשלוח לכם הודעה למייל, לצפות בדף הפייסבוק והאינסטגרם שלכם, והכי חשוב – לשלוח לשאר החברים והמכרים שלנו את כרטיס הביקור הדיגיטלי, מה שישמש ככלי שיווקי מקצועי ביותר עם יתרונות בולטים שיבנו לכם משפך שיווקי באופן עצמאי.


לכל בית עסק דרוש שיווק דיגיטלי, במיוחד בזמנים שלנו כיום כאשר כולם מתניידים עם המכשיר הנייד, וזאת בדיוק הסיבה שגם כרטיסי ביקור הופכים לדיגיטליים היום, כי אין כבר צורך לקבוע פגישה עם הלקוחות ולרדוף אחריהם בכדי להעביר להם כרטיס ביקור עם פרטי ההתקשרות שלכם – כל שתצטרכו לעשות, זה פשוט לשלוח את כרטיס הביקור בהודעת צ'אט ללקוחות שלכם.


האם ניתן לפרט את השירותים שלכם בכרטיס ביקור דיגיטלי?

אחד הדברים הנפלאים שניתן לצרף לכל כרטיס ביקור דיגיטלי הוא, את השירותים שלכם בבית העסק. בין אם אתם חשמלאים שמציגים מגוון רחב של שירותים, או שאתם מעוניינים לצרף פורטפוליו מקצועי והמלצות מפי הלקוחות שלכם – הרי שאת כל אלו ניתן לצרף בכרטיס הביקור הדיגיטלי!


שכחו מכרטיס ביקור מודפס שהייתם רגילים אליו – מהיום, כרטיס ביקור דיגיטלי מגיע בדמות דף נחיתה מעוצב שניתן לפתוח אותו דרך האינטרנט ולהתרשם מתיק העבודות, השירותים והמידע אודות בית העסק שלכם!


כרטיס ביקור דיגיטלי לחשמלאים מעוצב בעיצוב ייחודי התואם את שירותי בית העסק ופרטי ההתקשרות של נותן השירות. במידה ואתם מעוניינים שהיומן שלכם יתמלא בלקוחות, ואתם מחפשים דרך לשיווק דיגיטלי עבור בית העסק שלכם – אין ספק שכרטיס ביקור דיגיטלי זאת האפשרות המתאימה ביותר לשיווק דיגיטלי מנצח ופועל!


אז למה אתם מחכים? הזמינו עוד היום כרטיס ביקור דיגיטלי לחשמלאים ותהנו מכרטיס ייחודי במינו שהולך לקדם לכם את העסק פלאים! כרטיס ביקור דיגיטלי שניתן לפתוח אותו מכל טלפון נייד ולהעביר בקלות ובמהירות ללקוחות שלכם וללקוחות פוטנציאליים. בהצלחה!



bottom of page