top of page
תמונה למאמר - כרטיסי ביקור דיגיטלי.jpg

הכל על כרטיס ביקור דיגיטלי

אתה מתכנן לעצב כרטיס ביקור חדש. אתה יודע שכרטיסי ביקור הם דרך שבאמצעותה תוכל להמשיך בשיחה עם הלקוח שלך מאוחר יותר.

בעידן הדיגיטלי של היום, אתה רוצה שגם כרטיס הביקור שלך יהיה בעל ידע טכנולוגי. אתה רוצה שהלקוחות ישקיעו מינימום מאמץ ביצירת קשר איתך.

אז אתה רוצה לעצב כרטיס ביקור שיכניס לך יותר לקוחות ועוזר למרכז את כל פרטי העסק שלך במקום אחד.

כדי להשיג כרטיס כזה, הגיע הזמן שתחליף את כרטיס הביקור מנייר לכרטיס ביקור דיגיטלי.

במאמר זה נספר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על כרטיסי ביקור דיגיטליים. ואיך ליצור אחד לעצמכם.

המשך לקרוא.

1.כרטיס הביקור המסורתי

כרטיסי ביקור מסורתיים מכילים את כל המידע עליך ועל העסק שלך. אתה מציין את פרטי הקשר שלך כגון מספר איש קשר וכתובת דוא"ל כדי לעזור ללקוחות לפנות אליך. אבל תחשבו על זה לרגע:

נניח שאתה פוגש מישהו בפגישה עסקית ונותן לו כרטיס ביקור מנייר. עכשיו אתה רוצה שהוא ישמור אותך כאיש קשר בטלפון הפרטי שלו. וכמובן - לחייג אליך מאוחר יותר.

זאת הבעיה. הלקוח יקבל את הכרטיס ביקור מנייר ואז יצטרך להוציא מהכיס את הטלפון הנייד, לפתוח אנשי קשר, להקליד באופן מעצבן את פרטי הקשר שלך ולבסוף לשמור אותך כאיש קשר.

אתה יודע בפועל מה קורה? 90% מקרים - הכרטיס שלך מגיע לפח או למכונת כביסה. למה? כי אף אחד לא יתאמץ.

וזה הפחות רצוי על ידי אנשי עסקים. המסקנה, עם כרטיס ביקור דיגיטלי, אתה יכול להקל על התהליך עבור הלקוחות שאתה רוצה להתחבר אליהם.

בחלק הבא נספר לכם מהו בעצם כרטיס ביקור דיגיטלי.



2. מהו כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי משרת את אותה מטרה כמו המסורתי - הוא עוזר לך להתחבר ללקוחות, שותפים ועמיתים פוטנציאליים שלך. הם עוזרים לשתף את פרטי הקשר שלך בשליחה אחת פשוטה לנייד או הצמדת הכרטיס הפיזי לנייד של הלקוח.

כרטיסי ביקור דיגיטליים אפשר להשיג בחברת Bbiz מיתוג עסקים וחוסכים בעלויות הדפסה.

הם יכולים להיווצר על ידי אפליקציה לנייד או אתר אינטרנט. ישנם שני סוגים של כרטיסי ביקור דיגיטליים. האחד הוא כרטיס הביקור הדיגיטלי, אותו אתה שולח בדוא"ל ומכונה כרטיס ביקור אלקטרוני. השני הוא כרטיס ביקור מבוסס קוד QR, המכונה גם קוד QR של Bbiz.

במאמר זה, נדון בשניהם בפירוט.



3. כרטיס ביקור אלקטרוני

אחד מסוגי הכרטיסים הדיגיטליים הוא זה שאתה שולח באמצעות פלטפורמה מקוונת כגון דואר אלקטרוני. זה הופך את כרטיס הביקור שלך לקובץ יחיד שניתן לשיתוף עם כל פרטי הקשר שלך.

בעזרת זה, אתה יכול לשתף את חשבונות המדיה החברתית שלך בקלות. כרטיס הביקור שלך לא ייראה מהמם. ולנמען לא יהיה חיכוך לעקוב אחר חשבונך במדיה החברתית או ליצור איתך קשר באמצעות הפרטים.

סוג זה של כרטיס ביקור דיגיטלי משותף בדרך כלל כחתימה אלקטרונית באמצעות דואר אלקטרוני. זה מבטל את הצורך לציין פרטים קשר בגוף האימייל.

כעת בוא נראה את הדרכים שבאמצעותן תוכל לשלוח כרטיס ביקור דיגיטלי .

א. סוגי כרטיס ביקור באימייל

להלן שני סוגים:

1. כתובות אתרים שניתנות לשיתוף

תוכל ליצור קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך. ושתפו אותו במייל. בלחיצה על קישור זה, הנמענים יוכלו לגשת לכל פרטי הקשר שלך.

2. תבנית חתימה למייל

בעזרת זה, אתה יכול לשלוח טופס אלקטרוני של כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך. התבנית תכלול את כל פרטי הקשר שלך כגון שם, ייעוד, מספר טלפון וחשבונות מדיה חברתית.

מעוניין בכרטיס ביקור דיגיטלי ? חייג עוד היום *6106


bottom of page