top of page
תמונה למאמר - כרטיסי ביקור דיגיטלי.jpg

כרטיס ביקור דיגיטלי למעצבי שיער: כך תרוויחו יותר!

הכירו את הכרטיס שהולך לעזור לבית העסק להמריא גבוה להצלחה עסקית! כרטיס ביקור דיגיטלי למעצבי שיער שעוד לא היה כמותו בישראל ובעולם כולו והולך לעשות מהפך בכל תחום השיווק הדיגיטלי למספרות!


במאמר הבא אנחנו הולכים לדבר על כרטיס ביקור דיגיטלי למעצבי שיער, כיצד הכרטיס הדיגיטלי יכול להשפיע על כל מעצב שיער מתחיל או מנוסה מבחינה עסקית וצמיחה כלכלית. אז קדימה בואו נצא לדרך!



כרטיס ביקור דיגיטלי למעצבי שיער: מדוע כל מעצב שיער זקוק לכרטיס ביקור דיגיטלי?

בין אם אתם מעצבי שיער בראשית הדרך או שאתם מעצבי שיער מנוסים, ויש לכם כבר עסק פעיל ועובד – הרי שזה בדיוק הרגע שבו אתם יכולים לפתח את העסק שלכם לגבהים מסחררים ולהצמיח לכם שם של מומחים בתחומכם ושכולם יכירו אתכם!


הייחודיות של הכרטיס הדיגיטלי נובעת משמו שהרי הכרטיס מועבר ללקוחות באמצעות מערכת הדיגיטלי כמו צ'אט הוואטצאפ, הודעות מסנג'ר, פייסבוק ואינסטגרם. מה שטוב בכרטיס ביקור הדיגיטלי הוא שמדובר בכרטיס שתמיד יישאר בצ'אט של הלקוח ותמיד תוכלו לעדכן בו דברים חדשים והוא אוטומטי יתוקן גם אצל הלקוחות הכי ותיקים שלכם שכבר מזמן שלחתם להם את הכרטיס.


למעצבי שיער בראשית דרכם, הכרטיס יכול לסייע בכך, שהוא מעניק לכם את ההזדמנות לבנות משפך שיווקי עצמאי שיועבר בין הלקוחות שלכם. בעצם, מספיק שלקוח אחד אהב את השירות שלכם והוא מעביר את הכרטיס שלכם לחברים נוספים – הרי שכבר השם שלכם מתחיל לרוץ מפה לאוזן, וזוהי המטרה של הכרטיס ביקור הדיגיטלי שיעבירו אותו בקלות באמצעות שליחת הודעה אחת פשוטה שבה מופיע הכרטיס יחד עם תיק העבודות שלכם, פרטי יצירת קשר ומידע אודות השירותים שלכם.


כרטיס ביקור שינווט את הלקוח אל בית העסק שלכם

אולי היתרון הגדול ביותר שבית העסק שלכם יכול להרוויח זאת היא אופציית הניווט אל המיקום שלכם. לקוחות רבים מתקשים להגיע לבתי העסקים ובדרך כלל לא מצליחים למצוא את הכתובת המדויקת שתוביל אותם אל בית העסק שלכם. ואילו בכרטיס ביקור דיגיטלי אתם יכולים לתכנן מערך ניווט שבלחיצה אחת פשוטה יכוון את הלקוח אל כתובת בית העסק שלכם.


הלחצן מקושר לוויז וינווט לכל לקוח את הדרך וזמן ההגעה אליכם על מנת לקבל את השירות הרצוי.


כרטיס ביקור דיגיטלי – כי הגיע הזמן להתקדם!

תארו לכם מצב שהחלטתם לפרסם את בית העסק שלכם לעיצוב שיער באמצעות פרסום גוגל או פייסבוק, והתחילו להגיע לכם לקוחות שרוצים תיק עבודות עדכני או אפילו לבדוק על שירותים מסוימים אצלכם, וזה נכון שאתם יכולים לשלוח להם קישור לדף הפייסבוק או האינסטגרם שלכם, אבל מכמות הפוסטים שאתם מפרסמים ברשתות החברתיות כל החומרים ופרסומי העבודות שלכם מעורבבים שם יחד ואילו שכרטיס ביקור דיגיטלי ירכז עבורכם את תיק העבודות המועדף עליכם עם העבודות הנבחרות שאתם תבחרו להציג ללקוחות שלכם.


כל שתצטרכו לעשות, זה פשוט לשלוח לליד החם שלכם את הקישור לכרטיס הדיגיטלי וככה בעצם הלקוח הפוטנציאלי יוכל לקבל מידע נוסף עליכם.


כרטיסי ביקור דיגיטליים נכנסו לחיינו בשנים האחרונות ואנחנו בטוחים שברגע שתתנסו בכרטיס מהסוג הזה, אתם חד משמעית לא תרצו להפסיק לשתף אותו – הכרטיס שהולך לעשות לכם מהפך בבית העסק! ותאמינו לנו.. שאתם תודו לנו על זה בהמשך! להצעת מחיר לכרטיס ביקור דיגיטלי למעצבי שיער התקשרו אלינו עוד היום 02-9997086, בהצלחה!


bottom of page