top of page
תמונה למאמר - כרטיסי ביקור דיגיטלי.jpg

איך להוסיף קישור של כרטיס הביקור לאינסטגרם?

מחפשים את הדרך לקדם את בית העסק שלכם? רוצים תמיד להישאר בעניינים לייעל את מערך הפניות של הלקוחות שלכם? הכירו את כרטיס הביקור הדיגיטלי לעסקים, שניתן לצרף אותו בפרופיל הראשי של הרשת החברתית שלכם.

בשנים האחרונות אנחנו עדים לתופעה מיוחדת ומעניינת שהתפתחה, בעקבות העידן הדיגיטלי שצבר תאוצה והטכנולוגיה המתקדמת - כרטיס ביקור דיגיטלי לעסקים, אשר מאפשר מגוון רחב של פעולות מיוחדות שמסייעות לעסק וללקוחות להיות בקשר ישיר עם השירות שהם אוהבים.

לאחרונה, בעלי העסקים התחילו להוסיף קישור של כרטיס הביקור שלהם לדף העסקי באינסטגרם, והאמת? שמדובר בטריק שיווקי גאוני ביותר שמאפשר ללקוחות ליצור קשר מהיר עם בעל העסק ולקבל בכל רגע נתון את הכרטיס ביקור הדיגיטלי.

אז, איך ניתן להוסיף קישור של כרטיס הביקור לאינסטגרם ומה כל כך מיוחד בפלטפורמת האינסטגרם שדווקא אליה כדאי להוסיף את הקישור של כרטיס הביקור שלכם? כל התשובות בהמשך! הישארו איתנו!


למה מומלץ לבחור דווקא בפלטפורמת האינסטגרם בתור הפלטפורמה לקישור כרטיס ביקור דיגיטלי?

אחת השאלות החשובות בהחלט שאנשים שואלים את עצמם רבות: למה לצרף את הכרטיס ביקור הדיגיטלי דווקא לדף העסקי באינסטגרם? נתחיל עוד מראשית הדברים, למה לבחור דווקא באינסטגרם?

התשובה לכך היא פשוטה, מדובר בפלטפורמה הכי חמה ותוססת מזה שנים אחרונות. אינסטגרם הפלטפורמה הצעירה שנחשבת להמשך הדור של רשת הפייסבוק (שכבר מזמן הפכה להיות הרשת החברתית הוותיקה עם אוכלוסיית גילאים 30 ומעלה.

לעומת זאת, האינסטגרם היא פלטפורמה של הצעירים. ובשונה מהפייסבוק מדובר בפלטפורמה שיותר מותאמת לקהל הצעיר שרק מחפש סרטונים מיוחדים, תמונות מיוחדות וכמה שפחות פוסטים ומלל! הקהל שפועל על המהות הוויזואלית, בעוד שפלטפורמת הפייסבוק היא שונה במהותה ולא מקבלת את החדות הצגה כמו הדף העסקי באינסטגרם.


היתרון הגדול ביותר בכרטיס ביקור דיגיטלי שמצורף לדף העסקי

תשכחו יותר מהדפסת כרטיס ביקור לבית העסק ומרדיפה אחר לקוחות בכדי לספק להם את הכרטיס ביקור שלכם, מהיום בית העסק שלכם מתחדש עם כרטיס ביקור דיגיטלי והלקוחות שלכם יכולים ליצור איתכם קשר באופן מהיר יותר ולהעביר את הפרטים שלכם לחברים ומכרים נוספים!

אם אתם תדאגו לשים את הכרטיס ביקור בדף העסקי של האינסטגרם שלכם, הרי שאנשים יוכלו בקלות להיכנס לכרטיס ביקור שלכם ולגלות אודות שירותים נוספים ומיוחדים שבית העסק שלכם מציע.


אז איך מוסיפים את הקישור של כרטיס הביקור לדף האינסטגרם?

האמת, הפעולה הזו נעשית בקלות רבה! כל שתצטרכו לעשות, זה להיכנס לדף הכרטיס שלכם ולהעתיק את כתובת הלינק של הכרטיס, ולצרף את הכתובת בעריכת פרטי הפרופיל של דף האינסטגרם שלכם.

אם אתם לא יודעים כיצד להגיע לפרטים של המידע האישי שמוצג עליכם באינסטגרם – כנסו לאינסטגרם הפרטי שלכם, מצד שמאל למעלה יופיעו לכם שלוש נקודות שכאשר תלחצו עליהם, תופיע לכם האפשרות לעריכת הפרטים בעמוד הפרופיל שלכם. לחצו על זה, וככה תוכלו להעתיק של כתובת הלינק לפרטים האישיים של הפרופיל שלכם ברשת האינסטגרם שיהיו גלויים לכולם.

אין ספק שגם האינסטגרם וגם הכרטיס ביקור הדיגיטלי כבשו את עולם האינטרנט ואת מגוון הלקוחות של בית העסק שלכם – אז למה לא לאחד אותם יחד? בהצלחה!




bottom of page