top of page
תמונה למאמר - כרטיסי ביקור דיגיטלי.jpg

איך להוסיף קישור של כרטיס ביקור דיגיטלי לפייסבוק העסקי?

מזל טוב! התחדשתם בכרטיס ביקור דיגיטלי, ועכשיו אתם רוצים לקשר אותו לדף העסקי שלכם בפייסבוק? הגעתם למקום הנכון!


אז מדוע כדאי לכם להוסיף קישור של כרטיס ביקור דיגיטלי לפייסבוק העסקי שלכם? וכיצד זה יכול לסייע לבית העסק שלכם ולמערך הלקוחות שלכם לצמוח? כל המידע בהמשך! הישארו איתנו!

למרות שכרטיס ביקור דיגיטלי נחשב לטרנד חדש בעולם העסקים, הוא חד משמעית מתאים לפרסום עבור הלקוחות שלכם שנמצאים בפייסבוק הוותיקה.


זאת בדיוק הסיבה שהגיע הזמן לקשר את הכרטיס ביקור שלכם לדף העסקי בפיייסבוק, ואולי אפילו לעשות פוסט שיתופי על כך שעלה כרטיס הביקור שלכם, ואתם מזמינים את כל הלקוחות הקיימים לשתף אותו בין החברים והמכרים שלהם – תודו לנו על התוצאות אחרי זה!


למה לקשר כרטיס ביקור דיגיטלי דווקא לפייסבוק?

טענה רווחת בין הצעירים גורסת כי רשת הפייסבוק נחשבת לפלטפורמה ישנה וותיקה במיוחד, וכי רוב הצעירים והאנשים כבר מזמן עזבו את פייסבוק לטובת האינסטגרם, אבל היי! עדיין נשארו לקוחות בפייסבוק ואולי רובם הגדול הוא בגילאי 30 ומעלה, אבל למה שלא תנצלו את הפלטפורמה המיוחדת הזאת שבקרוב מאוד הולכת לחזור ובגדול עם עולם המטאוורס המשוכלל!


פייסבוק היא עדיין אחת הפלטפורמות המובילות, עם כמות משתמשים גדולה ופעילה במיוחד, שצמאה לשינוי מיוחד. השינוי הזה מגיע דווקא במערך כרטיסי ביקור לעסקים שעברו לכרטיס ביקור דיגיטלי אשר מציע מגוון רחב של פיצ'רים ייחודיים.


ובכן, כיצד ניתן להוסיף קישור של כרטיס ביקור דיגיטלי לפייסבוק העסקי?

בדף הבית של הדף העסקי בפייסבוק, מופיעה לכם האפשרות לצרף פרטים אישיים אודות בית העסק שלכם.


אחת האפשרויות שתוצע לכם על ידי פייסבוק, זה לצרף את האתר האינטרנטי שלכם ככתובת שמופיעה בדף הבית, בדיוק במקום המיועד הזה - תוכלו לצרף גם את הקישור לכרטיס ביקור דיגיטלי שכל הלקוחות שיבקרו בדף העסקי שלכם, יוכלו להיכנס לכרטיס הביקור וליהנות מהאפשרויות המיוחדות שהוא מציע.


מדוע לבחור בפלטפורמת הפייסבוק כפלטפורמה לקישור כרטיס ביקור דיגיטלי?

כאשר אתם בוחרים את סוג הפלטפורמה שמתאימה לבית העסק שלכם, חשוב לשאול את עצמכם שאלה אחת קריטית להצלחת העסק – מהו בעצם גיל הקהל שלי שפונה לשירותים השונים שיש לי להציע?


אם קהל היעד שלכם ברובו הוא מגיל 30 ומעלה, הרי שפלטפורמת הפייסבוק מיועדת במיוחד עבורכם!


בשונה ממה שחושב דור הצעירים, פייסבוק ממש לא "מת", ובהחלט הולך לתת פייט רציני לשאר הפלטפורמות החברתיות, עקב השינויים המיוחדים שצפויים עם כניסתה של מטאוורס לפעולה.

פלטפורמת הפייסבוק תוססת, מלאה באינפורמציה, פרסומים, חדשות והיא לא בכדי נחשבת לאחת הפלטפורמות הוותיקות ביותר של המאה ה-21, כי היא כן פועלת והמשתמשים שלה ממש לא ממהרים לעזוב אותה בכזאת קלות ומהירות.


כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק יעזור לכם לשכלל את הדף העסקי שלכם בפייסבוק, ולצאת בפרסום ייחודי בפייסבוק שבו אתם תוכלו לספר ללקוחות שלכם על הכרטיס המיוחד והחדש שיש ברשותכם, והלקוחות יוכלו לשתף את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלעם ולהעבירו למכרים.

לפרטים נוספים אודות הצטרפות לכרטיס ביקור דיגיטלי, שיזניק לכם את העסק קדימה!

התקשרו אלינו 02-999-70-86, בהצלחה!



bottom of page