top of page
תמונה למאמר - כרטיסי ביקור דיגיטלי.jpg

מה היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי?

כולם מתחדשים בכרטיס ביקור דיגיטלי והגיע הזמן שגם בית העסק שלכם יתחדש בכרטיס הנחשק והמיוחד ביותר שכבר מזמן כבש את העולם! והאמת? שיש לכם סיבה מוצדקת, כי כרטיס ביקור דיגיטלי בהחלט טומן בחובו יתרונות רבים שאותם אנחנו הולכים להציג בפניכם היום.

אז, מהם היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי ומדוע היתרונות הללו יכולים לסייע לבית העסק שלכם לפרוח ולצמוח בשוק העסקים הישראלי ובשוק העולמי?


איך כרטיס ביקור דיגיטלי יכול לעזור לבית העסק שלכם?

היעוד של הכרטיס הדיגיטלי לא השתנה מאחיו הקודם (כרטיס ביקור מודפס) רק האופן שבו אנחנו מביאים את הכרטיס ללקוח והנוכחות הדיגיטלית שלו, אלו בעצם השינויים הקריטיים שכרטיס הביקור הדיגיטלי הכניס לעולמנו.

אבל, בשונה מהכרטיס הביקור הישן, שהיינו רגילים להדפיס אותו ולהעבירו ללקוחות שלנו, כרטיס ביקור דיגיטלי מעניק לנו את ההזדמנות להעביר את הכרטיס באופן מהיר יותר משמעותית.

את כרטיס הביקור הדיגיטלי אתם יכולים לשלוח לצ'אט הוואטצאפ והתכתבות באמצעות לחיצת כפתור אחת פשוטה. ככה למשל, לאחר שיחה מוצלחת עם לקוח בטלפון, אתם יכולים באופן מיידי לשלוח לו לוואטצאפ כרטיס ביקור דיגיטלי, ויותר מזה - הלקוח יכול להעביר את הכרטיס לחברים ומכרים שלו וככה בעצם, ליצור רשת תפוצה לבית העסק שלכם (אפילו מבלי שתהיו מודעים אליה).


כרטיס ביקור דיגיטלי שאף פעם לא ילך לאיבוד!

יתרון נוסף ואולי אחד הגדולים של כרטיס ביקור דיגיטלי, זה שהוא אף פעם לא ילך לכם לאיבוד. בעצם, הכרטיס תמיד נשמר לכם בהתכתבות או הצ'אט, ויותר אין צורך ללכת ולהדפיס כרטיס ביקור פעם אחר פעם, להוציא על זה כסף מיותר, לרדוף אחר לקוחות ולהביא להם את כרטיס הביקור שלכם ועוד.

כרטיס ביקור דיגיטלי יאפשר לכם לשמור עליו תמיד, לערוך אותו במידת הצורך ככה שהוא ייפתח אצל כל לקוחות העבר והלקוחות העתידיים באופן זהה – מה שמהווה יתרון מאוד משמעותי, כי אם החלטתם לשנות את העיצוב או להוסיף שירותים נוספים לבית העסק שלכם, הרי שכל מי שבעבר קיבל מכם את הכרטיס ביקור הדיגיטלי בהחלט יוכל להתעדכן בכל השירותים החדשים שאתם הולכים לצרף לבית העסק שלכם.


כל ערוצי התקשורת במקום אחד!

יתרון נוסף ולא פחות חשוב משאר היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי, הוא אפיקי התקשורת שאתם מצרפים לכרטיס ביקור. ערוצי התקשרות כמו מספר הטלפון שלכם, כתובת מייל, קישור לדף העסקי ברשתות החברתיות, ערוץ היוטיוב, דף נחיתה, אתר אינטרנט ועוד. כל אלה עוזרים ללקוח הפוטנציאליים שלכם להיחשף לשירותים שלכם, לתיק העבודות, להמלצות אודותיכם.

אין ספק שכרטיס ביקור דיגיטלי נחשב לאחת ההמצאות הדיגיטליות המובילות ביותר בתחום העסקי שנוצרו בעשור האחרון. בשנים האחרונות כמעט שאין עסק שאין לו כרטיס ביקור דיגיטלי, זה הפך למוצר חובה לכל בית עסק ששואף לתדמית יוקרתית ולהצלחה.

אם אתם מחפשים פתרונות דיגיטליים מובילים שישפרו את איכות השירות ותדמית העסק שלכם, אין ספק שכרטיס ביקור דיגיטלי יגרום לבית העסק שלכם להיראות רציני, יוקרתי ומושקע יותר.

לפרטים נוספים התקשרו אלינו עוד היום 02-9997086 ונציגנו יעמדו לרשותכם בכל עת! הצטרפו להצלחה של מאות לקוחותינו ותמצבו את העסק שלכם גבוה! בהצלחה!





bottom of page