top of page
תמונה למאמר - כרטיסי ביקור דיגיטלי.jpg

כרטיס ביקור דיגיטלי למניקוריסטית או פדיקוריסטית: כך תעשי את זה נכון!

  • תמונת הסופר/ת: Gal Ganon
    Gal Ganon
  • 28 בנוב׳ 2022
  • זמן קריאה 2 דקות

כרטיס ביקור דיגיטלי למניקוריסטית או פדיקוריסטית: כך תעשי את זה נכון!

מעוניינת בכרטיס ביקור לעסק שלך? מניקוריסטית מתחילה או בעלת מכון שכבר עוסקת בתחום שנים? הגעת למקום הנכון! אנחנו יכולים לספק עבורך כרטיס ביקור מסוג אחר לחלוטין שיניב לך תוצאות עסקיות – כרטיס ביקור דיגיטלי למניקוריסטית/ פדיקוריסטית שלא רק ישמש כפיסת נייר קטנה לבית העסק שלך, אלא כרטיס שאת תוכלי להעביר אותו ללקוחות שלך בקלות, בנגישות ובמהירות.



מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי למניקוריסטית/פדיקוריסטית?

אם עד עכשיו הכרת את הכרטיס ביקור הסטנדרטי המודפס, שהיה מודפס על פיסת נייר מלבנית עם פרטי הקשר שלך וברגע שהיית פוגשת אנשים – יכולת למסור להם את הכרטיס ביקור, הרי שהיום עם התקדמות הטכנולוגיה, הצורך בכרטיס ביקור שמועבר ברשתות הדיגיטליות הלך וצמח, והגיעה העת של כרטיס הביקור הדיגיטלי להיכנס לפעולה! ההמצאה הטובה ביותר שמטרתה לקדם כל עסק.


באמצעות כרטיס הביקור הדיגיטלי, את יכולה לשלוח את הכרטיס שלך לכל לקוחה ברשתות הפייסבוק, אינסטגרם, וואטצאפ, וויבר ועוד.


כרטיס ביקור דיגיטלי לקליניקה: כל היתרונות

בעצם, מדובר בדף אינטרנטי שמעוצב בדמות כרטיס ביקור, ועם כניסתך לאתר – את תוכלי לראות את כל הפרטים האישיים שלך (בדיוק כמו בכרטיס ביקור הרגיל) אבל, השוני הוא בכך שהלקוח יכול ללחוץ על כפתור הטלפון שלך ולחייג אליך במיידי וניתן גם להתקין עבורך כפתור ווייז, שבעת הלחיצה על הכפתור הכרטיס שלך יכוון את הבן אדם להגיע אליך לקליניקה. וזה ממש עוד לא הכל!


בכרטיס ביקור דיגיטלי למניקוריסטית/פדיקוריסטית, ניתן לצרף את תיק העבודות שלך, מידע אישי עליך וכל מידע שאת רק תרצי. הייחודיות של הכרטיס הדיגיטלי, היא שהלקוחות שלך יכולים בקלות ובמהירות לשלוח אותו לחברים ומכרים שאולי יהיו מעוניינים בשירותים שלך – וכך בעצם, את תצרי לעצמך קו פרסומי אורגני שיתנהל לגמרי בעצמו.


איזה צבע מתאים עבור כרטיס ביקור דיגיטלי למניקוריסטית?

בחירת הצבעים זהו תחום חשוב ביותר לכל בית עסק. בעוד, שחשוב מאוד שהכרטיס ביקור הדיגיטלי שלך יגיע בצבעי הלוגו שלך – חשוב אף יותר שהצבעים ישדרו מסר תודעתי ללקוחותיך.


עסק בתחום הביוטי שמיועד בעיקר לקהל הנשי, מומלץ שיעשה שימוש בגווני ורוד – והסיבה לכך היא, שהוורוד נתפס בעיני כולנו כצבע נשי מכיוון שהוורוד נוצר משילוב של אדום ולבן – בעוד, שהאדום הוא צבע של אהבה ותשוקה ואילו שהלבן מסמל טוהר ורכות ומעדן את האדום התחושתי בכך, שנוצר הוורוד הנשי, השובב והרגוע.


בחירת צבע לעסק יכולה חד משמעית לסמל את ייעודו. בעוד, שאם את פדיקוריסטית שמתמחה בטיפול בבעיות בכף הרגל – הרי שמומלץ שכרטיס ביקור הדיגיטלי שלך יגיע יחד עם צבעי בית העסק וישולב בגווני כחול. וזאת משום, שהכחול מסמל עבורנו חדשנות והתפתחות והצבע הכחול מזוהה אצלנו עם מרכזי רפואה, טיפול במחלות ועוד.


כרטיס ביקור דיגיטלי למניקוריסטית או פדיקוריסטית זו הבחירה המוצלחת ביותר שאת תעשי עבור בית העסק שלך! כרטיס הביקור הדיגיטלי שבאמצעותו תוכלי להגיע למאגר לקוחות נוסף. לפרטים נוספים והזמנות התקשרי *6106 ונשמח לעמוד לרשותך! בהצלחה!




Comments


bottom of page